Oldalak

2013. március 30., szombat

Reconciliation (20. fejezet)


Sziasztok megint xD ismét új rész :) Sajnálom hogy ennyit késtem
csak tanulni való... :/   nem nagyon lett hosszú :/  Továbbá nagyon köszönöm
hogy ennyit pipáltatok és komiztok JAA!! és 4 új rendszeres olvasóó! ♥
A kövi rész 5 komment után jön!
Szeretlek titeket!! ♥ ☺
Jó olvasást xoxo Avril  ♥


Amint bementünk láttuk Harry-t ülni és sírni
 Azonnal oda futottunk hozzá. Zayn a bal oldalán ült én meg a jobbon.
-Avril, Zayn, nagyon sajnálom amit csináltam veletek, nem a ti hibátok, se Louis-é,Liam-é vagy Niall-é hanem az enyém, túl kevés időt töltöttem vele.
-Nem, Harry egyikünk hibája sem! Valamiért előjött ez a látomás, nyugi az orvosok kiderítik-mondtam és átkaroltam.
-Lehet hogy igazatok van, mindjárt jövök csak bocsánatot kérek Louis-tól-mondta Harry és felállt
-Azt jól teszed-szólalt meg Zayn és megveregette Harry vállát.
*Avril szemszöge*

Amint láttuk hogy Harry távozik, felkeltünk és megnéztük Kristen-t az ablakon keresztül, be volt csukva a szeme de nem aludt mert mozgott. Láttam ahogyan a nővér adagolja neki az infúziót. Szörnyű volt így látni Krisz-t.Utána elkezdtem hátrálni és leültem, Zayn követte a mozdulataimat.
-Szerinted felhívjam Kristen anyukáját?-kérdeztem Zayn-t.
-Aha.... hívd csak fel-válaszolta Zayn
És elkezdett kicsöngeni a telefon.
-Háló?-kérdezte Kristen anyukája.
-Háló, én vagyok az Avril, Kristennel van baj, itt van bent a kórházba halucináció miatt-mondtam a telefonban kicsit bágyadt hangon
-Te jó ég!-mondja sírva Dona.
És utána elkezdtem könnyezni.
-Sajnálom most le kell tennem csókolom-szipogtam és kinyomtam
-Hé, jól vagy?- kérdezte kétségbeesett hangon Zayn, megpuszilta a homlokom és letérdelt elém.
-Kristen....-válaszoltam szipogva és szerintem már tiszta vörös volt az orrom :/.
-Nyugi, ne félj minden rendben lesz-mondta Zayn és átölelt.
És abban a pillanatban kilépett a doktor úr és egyszerre ugrottunk elé.
-Minden rendben van, sokkal többet kell a szabadban lennie de 1 hét megfigyelésre bent tartom-közölte a doktor és mindketten hatalmasat sóhajtottunk.
-Ööö... belehet menni hozzá?-kérdezte Zayn.
-Igen, persze!-mondta a doki és azonnal bementünk Kristenhez.
*Kristen szemszöge*

-Avril! Zayn!-kiáltottam széles mosollyal.
-Kristen!-mondtuk egyszerre Zayn-el és megöleltük.
-Jól vagy?-kérdezte Zayn.
-Persze!-mondtam és egy kicsit furán néztem.
-Hol van Harry?-kérdeztem.
-Kint van Louisék-kal mert összevesztek de kibékültek , na mindjárt jövök be hívom őket-mondta Zayn
-Oké!-feleltem.
~Zayn szemszöge~

-Fiúk!-kiabáltam zihálva.
-Mi az?-kérdezte Niall.
-Kristen jól van be lehet...-kezdtem de Harry meg sem várta amíg végig mondta azonnal futni kezdett Kristen felé és a többiek is.
-Na ne már srácok! Az előbb futottam hozzátok most meg vissza-mondtam és elkezdtem futni.
~Harry szemszöge~

-Kristen, szerelmem jól vagy?!-kérdeztem és megcsókoltam.
-Persze jól-feleltem és átölelt.
-Sajnos még 1 hétig bent tartanak megfigyelésre-mondta Avril mire nekem lehervadt a mosoly az arcomról és amint láttam Kristennek és Harrynek is.És abban a pillanatban beesett Zayn.
-Meg vagyok, megjöttem!-mondta Zayn zihálva és neki támaszkodott a nyitott ajtónak.
-Miután meg tudtuk a jó hírt hogy Kristen jól van, ki éhes?-kérdezte Niall.
-Énn!!-mondták egyszerre Avril, Zayn, Liam, és Louis.
-Mindjárt jövünk!-mondta Avril és kimentek.
Odahúztam Kristen ágya mellé egy széket és össze kulcsoltuk a kezünket.
-Te jó ég már este 10 óra van!-mondta Kristen amint ránézet az Ice Watch karórájára.
-Jól eltelt az idő-mondtam kissé félrehúzott szájjal.
-Nyugodtan menjetek csak haza, és nincs ellenkezés!-mondta Kristen mosolyogva.
-Egy feltétele van, 1. kapok egy csókot és már reggel bejövök!-feleltem huncut mosollyal az arcomon.
-Ezt feltétel nélkül is megtettem volna-mondta Kristen és megcsókolt, a másodikban is benne vagyok!-mondta Kristen mosolyogva
-Behívnád nekem Avrilékat hogy eltudjak tőlük köszönni?-kérdezte Kristen.
-Persze!-mondtam és kimentem hogy behívjam Avrilékat.
Amint odaértem a büféhez megláttam hogy mindeninek tele van a szája ☺
-Hahó! El kéne köszönni Kristen-től mert megyünk haza-mondtam és mentem is vissza Kristen-hez és futottak utánam a többiek.
-Jó éjt Kristen!-mondtam és megölelte Avril
-Jó éjt!-mondta Kristen.
-Jó éjt!-mondták mosolyogva Zayn, Louis, Liam és Niall.
És  5-en kimentek én még ottmaradt egy kicsit.
-Jó éj kicsim!-mondtam és megcsókoltam.
-Jó éjt!-mondta mosolyogva és vissza csókolt, És elengedtem a kezét és mentem ki.Az ablakon keresztül még integettünk neki majd elindultunk a kijárat felé. Beszálltunk a kocsiba és indultunk, amint haza értünk nem vacsoráztunk mert tele voltunk (vagyis voltak) . Én felmentem a fenti fürdőbe zuhanyozni.
*Avril szemszöge*

Hulla fáradt voltam így bementem az alsó fürdőbe, és elkezdtem zuhanyozni. Végeztem, pont kijöttem a masszázs zuhanykabinból és Zayn benyitott.
-Zayn!-kaptam magamra egy törölközőt.
-Előttem nem kell szégyenlősködnöd-mondta és  hátulról  átölelte a derekam és megpuszilta a vállam.Erre én meg csókoltam.
-Tudom, mindjárt megyek!-suttogtam a fülébe.
-Oké de siess-válaszolta huncut mosollyal az arcán és kiment. Felvettem a pizsim és kimentem a fürdőből és láttam hogy Niall egy zacskó chips-sel alszik, Liam a kanalával, Harry meg a plüss cicájával Louis pedig egy répával  ☺. Felmentem a szobánkba, és láttam hogy Zayn alszik, odabújtam mellé.
-Buuu!-kiáltott Zayn majdnem  fülembe.
-Te állat!-riadtam meg mosolyogva.
 Majd benyúlt az ujjatlan pizsifelsőm alá és a hátamat kezdte el simogatni majd meg csókolt.
vissza csókoltam és a fülébe suttogtam:
-Jó éjt Zayn
-Jó éjt Szeretlek ♥
-Én is ♥
És egymást ölelve aludtunk el ☺

14 megjegyzés:

Sziasztok ide nyugodtan írhattok a történetről! :)