Oldalak

2013. április 17., szerda

Truth? or dare? (21. fejezet)

Sziasztok :D nagyon fel vagyok dobva amiért az előző részhez jött 2 imádom és 2 
tetszik :**  Jaa és még a 14 komment :D ♥ TI VAGYTOK A LEGJOBBAK!
2 komi után jön a kövi rész :) Nagyon sokat jelentene nekem ha 
leírnátok nekem kommentbe hogy milyen lett a rész :)
2 KOMMENT= KÖVETKEZŐ RÉSZ :)!!
Mert én szeretlek titeket♥ 
xxAvrilxx


Reggel kicsit fura pózban ébredtünk :'D.Én rajta feküdtem Zayn-en, Zayn meg átölelt ♥. Egyszerre ébredtünk fel.
-Jó reggelt-szólt mosolyogva Zayn, és megcsókolt.
-Jó reggelt!-csókoltam vissza.
-Le megyünk?-kérdeztem.
-Persze!-bólintott Zayn és kikászálódtunk az ágyból és lementünk.
A földszinten :D.
-Ma én csinálok reggelit, üljön le mádám-húzta ki Zayn a széket én meg leültem.
-Oké-feleltem mosolyogva. És pár perc múlva jött is a reggelim és meg is ettem.
-Nagyon finom volt, köszönöm-öleltem meg, eközben felébredtek a többiek is.
-Úúú, répa!-harapott bele a répába Louis.
-Jó reggelt!-nyújtózkodott Harry.
Felébredt Niall is és Liam is.
-Lemegyek a Starbucksba ki mit kér?-kérdezte Harry.
-Talán előbb öltözz fel!-röhögött Liam.
-Én is úgy gondoltam-vigyorgott Harry
-Fel megyek öltözni!-mondta Harry.
Pár perc múlva már le is jött.
-Na szóval, mit kértek?-vett elő egy pappírt és egy cerkát.
-Csokis shaket, sok tejszinhab-bal és csoki öntettel-mondtam.
-Én is!-szóltak egyszerre a srácok. Azzal Harry elindult.
~Harry Styles~

Odaértem a Starbuckshoz és kértem a rendelést és mentem is haza.
-Meg jöttem!-szóltam és Niall azonnal elém ugrott.
-Neked 2-őt hoztam, úgy se érnéd be 1-el- röhögtem és odaadtam neki a 2 shaket.
-Oh Harry egy isten vagy! Köszi!-mondta Niall és leült az asztalhoz.
-Avril!-szóltam Avril-nek.
-Ezeket vidd oda légyszi Louis-nak Zayn-nek és Liam-nek.
-Én megyek is Kristen-hez-mondtam és kinyitottam az ajtót.
-Mondd meg neki hogy mindját megyünk Zayn-nel-mondta Avril.
-Oké!-feleltem és mentem is.
Paul elvitt a kocsijához így viszonylag gyorsan odaértem. Bementem a kórházba azonbellűl Kristen kórtermébe.
-Jó reggelt!-csókoltam meg.
-Jó reggelt-ölelt meg.
-Hogy aludtál?-kérdeztem.
-Nem jól, hiányoztál-felelte mosolyogva Kristen.
-Te is! Avril és Zayn mindjárt jönnek-mondtam.
-Oké-felelte.
-Kell valami a büféből?-kérdeztem.
-Nem kell köszi, ma már ettem-mondta Kristen undorodva.
-Mit?-kérdeztem.
-Valami trutyit meg keserű teát-felelte Kristen.
-Jó reggelt-nyitott be az orvos. Jó hírem van!-mondta mosolyogva.
-Igen?!-kérdeztük egyszerre.
-Kristen már ma haza mehet-mondta ki a jó hírt.
-Wííí! De jóó!-ujjongott Kristen.
-Igen! Igen!-öleltem meg.
-És pontosan mikor?-kérdeztem.
-Akár most!-felelte a doki mosolyogva.
-De jóó!!-ujjongtunk egyszerre.
Kristen felöltözött, összepakolt és mentünk is haza.


*Avril Malone*

Miután megittam a shake-m felmentem és felöltöztem
Aztán gyorsan le is mentem mivel csöngettek és én akartam kinyitni.
-Kristen? Mi? Na de? Hogy? Igen!!!-öleltem meg visongva.
-Előbb haza engedtek!-felelte nagy vigyorral az arcán Kristen. Bementünk a házba.
-Kristeen!!-rohantak Kristenhez a fiuk és megölelték.
-Ti is hiányoztatok-mondta Kristen nyomorogva. Leültünk beszélgetni.
-Unatkozok!-szólalt meg Louis.
-Én is, felelsz vagy merszezünk?-kérdezte Harry.
-Én benne vagyok!-feleltem.
-Oké!-mondta széles mosollyal az arcán Kristen.
A többiek csak bólogattak. Mi úgy felelsz vagy merszeztünk hogy mi a fiuktól kérdeztünk ők meg tőlünk.
-Na szóval csajok feleltek vagy mertek?-kérdezte Liam.
-Felelünk!-mondtuk egyszerre.
-Hát oké... ki volt az utolsó pasi akivel jártatok?-kérdezte Liam.
-Kezdem én! Az enyémnek a neve az volt hogy Josh Gilbert.-mondta Kristen.
-Az enyémnek a neve az volt hogy Cole Payton.
-Ahamm..-mondták egyszerre Harry és Zayn.
-Feleltek vagy mertek?-kérdeztem.
-Merünk!-mondták egyszerre.
-Oké... akkor, csak egy nadrág maradjon rajtatok és táncoljatok erre a számra-állt fel Kristen széles mosollyal  és el indította LMFAO-tol a Sexy and I konow it-ot. És akkor a fiuk levették a pólójukat
 és elkezdtek táncolni (pörgessetek 1:29-re :D)
-Úúú ez klassz volt srácok- röhögtünk egyszerre Kristennel. Odamentem Zayn-hez és megcsókoltam és Kristen is oda ment Harry-hez, utána leültünk és folytattuk a játékot.
-Drágáim feleltek vagy mertek?-kérdezte Liam.
-Mivel ti is mertetek mi is-mondtam ki.
-Akkor most mi is kérünk egy kis műsort-mosolygott huncutul Louis.
Én nem nagyon akartam de Kristen rábeszélt.

*Kristen Steawart*


Először én vetkőztem le fehér alapon fekete pöttyös melltartó és bugyi volt rajtam
Utána elkezdtem még egy kicsit bátorítani Avril-t végül sikerült, rajta rózsaszín és piros melltartó volt és rózsaszín bugyi. Láttam hogy a srácoknak tátva maradt a szájuk, és hirtelen Zayn felugrott.
-Ő még mindig az én csajom!-szólalt meg Zayn és átölelte a vállát Avrilnak.
-Ő meg az enyém!- állt fel Harry is és ő is átölelt.
-Még valamit akartok?-kérdeztem és a pólómhoz nyúltam.
-Á-á-á-fogta meg a kezem Zayn. Még 2 órát így kell maradnotok-mondta Zayn mosolyogva.
-És ha valaki jön?-kérdeztem.
-Akkor felvehetitek-mondta Harry.
-Oké, szóval egészen 2 órán keresztül egy szoknyába kell lennem és egy melltartóba?-kérdeztem.
-Aha-karolt át Zayn.
-Hát oké...-mosolyogtam.
Miután megszokták a fiuk hogy melltartóban vagyunk, Niall egy remek ötletet adott sütni fogunk :D  .Kerestem a neten egy jól kinéző sütit az az muffint :D.



Ne feledjétek 2 komi és kövi rész ☺

20 megjegyzés:

  1. Jó kis történet ;) Kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ez baromira tetsziiiiiik! Wáááá kedvenc<3333333 :$ *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóó :D hozd hamar kövit ;)

    VálaszTörlés
  4. Kösziiiiiiiiii :D oké :) örülök hogy tetszett ♥♥

    VálaszTörlés
  5. FOLYTIT!!!!! Vagy kicsinállak!

    VálaszTörlés
  6. Ez király:) csak így tovább:D köviit:D

    VálaszTörlés

Sziasztok ide nyugodtan írhattok a történetről! :)