Oldalak

2013. június 10., hétfő

Will go or not?

Halihóó!! :D végre itt vagyok, csak ebbe az 1 hónapban 
nem igen volt időm foglalkozni a bloggal :( 3 okból is 
1. Tanulás 2. net korlátozás 3.nincs ihlet :((
Amint belépek a blogspotba, és mit látok?? :D 24 követő és 
9463 oldalmegjelenítés!! ♥  #szeretemazolvasóimat ♥
DEE!! Most meg jött az ihlet!! :D és most sokkal többet tudok írni!! :))
A kövi részhez kérek 6 komentet és +1 feliratkozót!! :D ♥ 
xxAvrilxx




-Zayn te tudod hogy még is mit tettél??-kérdezem.
-Igen és hidd el nem vagyok magamra büszke!-felelte Zayn, és elfordította a fejét.
-Szerinted most hol van? Hova futott Avril??-kérdeztem idegesen
-Fogalmam sincs!-felelte Zayn szinte már majdnem kiabálva.
-Na jó én azt ajánlom hogy most azonnal húzzunk haza!!-mondtam idegesen és indultam befele hogy szóljak a többieknek. Zayn jött utánam. Selena pont a bejárati ajtónál állt és "véletlenül" rá burítottam a koktélját :D
(Ha tudnátok hogy mekkorát visított) ☺. Szóltunk a fiuknak, szerintem Harry be volt rúgva mert amikor odaértem hozzá akkor olyasmiket hajtogatott hogy: Szia cicus, na mizuu?? stb.... :D.

Be szálltunk a limóba és indultunk haza. Amikor haza értünk, mindenki elkezdte keresni Avrilt, én először Zayn-ék szobáját néztem meg, és mit látok a szekrények tárva-nyitva még hozzá üresek és a bőröndjét sem látom sehol!! Kitört belőlem  sikoltozás és a sírás.
*Avril Malone*

Amint haza mentem a bőröndömért (mivel úgy döntöttem haza megyek) vissza mentem a Green Parkba összeestem .
Egyszerre előjöttek bennem azok a boldog pillanatok amikor találkoztunk a fiukkal, mikor össze jöttem Zayn-nel, a hülyéskedéseink. És most itt tartok, fekszek a parkba a FÖLDÖN, és haza felé készülök pedig még van pontosan 2 hetünk Szeptember-ig. Ekkor előtört bennem a sírás, és egyre csak szenvedtem, Zayn egyre jobban kezdett hiányozni. Elindultam a reptér felé.
 

*Kristen Steawart*

Amint a srácok meghallották hogy sírok, úgy futottak fel a lépcsőn mint valami bika csorda.
-Mi? Mi az? Valami baj van? Miért sírsz szerelmem?-zihálta Harry és maga felé fordított.
-Av-Avril-Avril eltünt!!!-szipogtam.
-Micsoda mégis hova?-kérdezte Zayn idegesen.
-Hát... mivel a bőröndje nincs itt és egyértelmű hogy a ruhái is eltűntek így valószínűleg a reptérre ment!-okoskodott Louis (pedig ezt tőle nem vártam el :D).
-Oh Louis tényleg! -Zseni vagy!!!-kiáltozta Zayn és futott le a lépcsőn követtük a példáját. Ki értünk a házból, Liam becsapta az ajtót és azonnal elkezdtünk FUTNI a reptér felé, szerencsénk volt mivel a Green park itt van mellettünk, és a Green  park mellett meg a reptér, így hamar odaértünk. Mind a 7-en szétszóródtunk. 

*Avril Malone*


Amikor odaértem a gép elé, valaki hírtelen átfogja a derekam és magához szorít. Zayn az.
-Zayn! Miért jöttél utánam?-kérdeztem és felé fordultam.
-Mert még mindig szeretlek!-válaszolt Zayn és szenvedélyesen megcsókolt.
-Akkor mi volt az a Selenás ügy?!-kérdeztem -Nem baj úgy is itt a gép, ég veled Zayn!-kezdtem de mire megfordultam, a repülőgép már rég a fellegeben volt.
-Hát.. azzal már nem mész el-vigyorgott Zayn és átölelte a vállam.
-Na jó, maradok...-mosolyogtam.
Eközben már Kristenék is ott voltak előttem és elkezdtek futni felém, amint ideértek 7-en öleltük át egymást egy körben ☺ 

4 megjegyzés:

  1. Már régebb óta olvasom a blogot csak nem tudtam, hogy te írod:) Minden esetre nekem nagyon bejön, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálom, de mivel nyár van ezért nem szeretnék egész nap gép előtt ülni, és nincs meg a 6 komment, az előző részhez 11 komment is érkezett, pedig csak 5-öt kértem :D és meg volt ott a +1 feliratkozó, itt meg még sehol sem tartunk :(

    VálaszTörlés

Sziasztok ide nyugodtan írhattok a történetről! :)