Oldalak

2013. december 1., vasárnap

New in ☺

Sziasztok! Tudom hogy már nagyon régen írtam... csak most is a suli gépről tudok írni... mivel otthon hétköznap nem gépezhetek csak pénteken, szombaton és vasárnap... ezért most itt jelentem be nektek hogy új szereplő lesz!!
A neve: Nicky Moris (valós személy, személy szerint az osztály társam) , Kristenen kívül a legjobb barátnőm... együtt jártunk bölcsibe, oviba és suliba... :)) nagyon kedves, segítőkész és mindig számíthatok rá, IGAZI LEGJOBB BARÁTNŐ, még egyszer se vesztünk össze semmin :)) ♥
18 éves mint én.. :))
A hobbija: zene hallgatás
Érdekességek róla: imádja a horrorokat, úgy hogy amikor nálam lesz szerintem sokat fogunk nézni :D Úúhh...xDD. Nagyon fontos neki a tanulmányi eredményei...

Szerintem szeretni fogjátok a blogban :)). Majd valakinek a barátnője lesz... azt nem árulom el hogy kié :DD. A következő részről:Csak pénteken és szombaton tudom írni... ja és ha majd haza értem Vasárnap :// IGYEKSZEM .!! ☺♥



3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igyekszem .:33 amúgy hogy tetszik.. már mint a történet? (:

      Törlés
    2. Meg amúgy is amit írtam korábbi részt bejegyzést ahoz még kell 2 komment és +1 feliratkozó a blogra(:

      Törlés

Sziasztok ide nyugodtan írhattok a történetről! :)