Oldalak

2014. január 14., kedd

Nicky's arrival ♥ ☺









Haza értünk, ki békültem Zayn-nel. Azonnal le pattantunk a kanapéra és be nyomtuk a tv-t, és persze közben ettünk is (Niall ötlete). Egyszer csak meg csörren a telefonom.
-Háló?-mondtam
-Szia!! Nicky vagyok Nicky Moris, Kristenen kívül a legjobb barátnőd..Na szóval azért hívlak, mert össze vesztem a szüleimmel, és arra jutottam hogy nem lakhatnék-e kb 1 hónapot nálatok?
-Ja igen emlékszem, sziaa! Ömm ezt még meg beszélem a többiekkel, és utána felhívlak, oké?-kérdeztem
-Ja igen persze, akkor majd hívj szia!-mondta és le rakta.
-------
-Hahó!! Emberek!-szóltam nekik.
-Igen?-kérdezett vissza Liam.
-Mit szólnátok ha az eggyik barátnőm itt lakna kb 1 hónapot?-kérdeztem lelkesen.- Össze veszett a szüleivel és nem tudja hova menjen-mondtam.
-Ömm... Jó csaj?-kérdezte Louis nagy vigyorral.
-Igen... Jó csaj Louis-monndtam és meg veregettem a vállát.
-Akkor benne vagyok-mondta Louis.
-És ti?-kérdezte Louis.
-Mi is benne vagyunk... nagyon várjuk-mondta Niall.
-Akkor ezt meg is beszéltük-mondtam és fel hívtam Nicky-t.
--------
-Szia Nicky! Bele egyeztek, jöhetsz!!!-vigyorogtam.
-ÚÚÚÚ jóó, amm ma mennék,ki tudnál/ki tudnátok jönni elém?-kérdezte.
-Persze szivem-mondtam neki 
-Szia Nicky!!-kiabálták bele a telefonba.
-Sziasztok!-köszönt Nicky.
-Na most akkor le teszem, akkor majd ma, mikor is?-kérdeztem.
-10:00-mondta Nicky.
-Oké, akkor szia!-köszöntem.
-Sziaa!!-köszönt el.
----
-Na akkor 10-kor megyünk Nicky-ért-mondtam.
-Oké, mehetünk, mennyi az idő?-kérdezte Harry.
-9:45-mondta nyugottan Zayn.
-9:45??-kérdeztem.- Oda kell érnünk 10:00-re!-kiabáltam.
-Jó, akkor siessünk...-mondta Liam. Ki mentünk a házból, és be ültünk a kocsiba és indultunk.
5 perc alatt oda értünk,  éppen meg láttuk Nicky-t amint le száll és a bőröndjét pakolássza.
-Nicky!!-kiabálta Harry.
-Harry!!-kiabált vissza Nicky. És felénk futott.

-Szia!!-köszöntem Nicky-nek.
-Sziasztok!-köszönt Nicky.- Én Nicky Moris vagyok, szerintem már hallottatok rólam...-kezdte a bemutatkozást Nicky.
-Igen, már hallottunk rólad-válaszolta Louis.-És biztos te is hallottál rólunk-fejezte be Louis.
-Igen, sokat-mondta Nicky.
-Akkor haza megyünk?-kérdezte Niall.
-Persze, menjünk-válaszolt Liam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok ide nyugodtan írhattok a történetről! :)